Adwords

Reklama w Google – od czego zacząć?

Reklama w wyszukiwarce Google daje naprawdę świetne efekty i możliwości, które jednak należy umieć wykorzystywać. W przeciwnym razie możesz narazić się jedynie na nałożenie tzw. filtra na stronę, który będzie skutecznie obniżał jej pozycje w wyszukiwarkach na podane frazy. W...

Remarketing w kampaniach produktowych – Google Zakupy

Nie da się zaprzeczyć, że Google stale poszerza zakres usług wokół swojej sieci reklamowej AdWords. Na bieżąco stara się wzbogacać je o nowe możliwości, dzięki którym z pewnością jeszcze więcej zyskają klienci, którzy będą mogli notować wyższe konwersje. Bardzo...

Jak stworzyć dobrą reklamę w Google Adwords?

Reklamy w systemie AdWords od Google są bardzo mocno popularne i wybiera je zdecydowana większość firm, które chcą zwiększyć popularność Twojej marki. Postanowiliśmy więc zebrać kilka najważniejszych reguł, dzięki którym będziesz w stanie dokonać uruchomienia jak najbardziej...

Adwords w pigułce, część 1

Reklamowanie się w AdWords z roku na rok zyskuje coraz większą popularność, bo zwyczajnie działa i ludzie chcą promować biznesy właśnie przy pomocy tego narzędzia. Niemniej jednak, warto powiedzieć, że najpierw wszystko musi zostać odpowiednio skonfigurowane, ponieważ w...

Adwords w pigułce, część 2

W poprzednim artykule rozpoczęliśmy rozważania na temat systemu AdWords oraz tego na ile użyteczny jest dla firm, które chcą zdobywać kolejnych klientów. Dzisiaj kontynuujemy ten temat i dalej będziemy przybliżać Ci to świetne narzędzie reklamowe, które odpowiednio wykorzystane...

Zaczynaj od AdWords, a potem skupiaj się na SEO część.1

Zapewne domyślasz się, że sukces w pozycjonowaniu zależy w dużej mierze od doboru odpowiednich słów kluczowych. Należy odpowiednio wcześniej wykonać wszelkie analizy konkurencji, jak również własnej marki, aby dopasować konkretne słowa, na które potem będziesz chciał...

Zaczynaj od AdWords, a potem skupiaj się na SEO część.2

W poprzedniej części artykułu powiedzieliśmy sobie dlaczego warto jest zaczynać od AdWords w procesie pozycjonowania oraz jak analizować, które słowa kluczowe sprawdzą się w danym biznesie. Dzisiaj kontynuujemy ten temat, bowiem zależy nam na tym, aby każdy wiedział jak się za to...