Jak stworzyć dobrą reklamę w Google Adwords?

Reklamy w systemie AdWords od Google są bardzo mocno popularne i wybiera je zdecydowana większość firm, które chcą zwiększyć popularność Twojej marki. Postanowiliśmy więc zebrać kilka najważniejszych reguł, dzięki którym będziesz w stanie dokonać uruchomienia jak najbardziej efektywnej kampanii w AdWords.

Określ swoje cele

To bardzo ważne, aby dokładnie wiedzieć, czemu dana kampania ma służyć. Wydawać by się mogło, że to oczywiste, niemniej jednak wiele osób o tym zapomina. Cele mogą być różne i dotyczyć np. zwiększenie ilości wejść na stronę, konwersji, czy też zapisów na listę mailingową. To wszystko ma niezwykle duże znaczenie i warto zawsze o tym pamiętać. Przede wszystkim pomoże Ci w późniejszym zweryfikowaniu, czy dana kampania faktycznie realizuje swoje założenia. Najgorsze co można zrobić, to po prostu w ciemno wydawać swoje pieniądze, nie wiedząc nawet, czy to co robisz faktycznie daje konkretne rezultaty.

Odpowiedni dobór słów kluczowych

To również jest jeden z fundamentów, które będą decydowały o tym, czy rzeczywiście dana kampania faktycznie będzie efektywna i przyniesie Ci korzyści. W żadnym wypadku nie można tutaj opierać się wyłącznie na swoich przeczuciach co do tego, czy dane słowa kluczowe faktycznie będą dawały dobre efekty. Jeśli się na tym nie znasz i nie potrafisz samodzielnie zweryfikować jakie konkretnie słowa sprawdzą się w przypadku Twojej kampanii, to najlepiej będzie to po prostu zlecić profesjonalistom.

Optymalizacja stron docelowych

Nie tylko sama reklama powinna być dobrze zaprojektowana, ale również strona docelowa, na którą zamierzasz sobie kierować ruch użytkowników. Nie zapominaj o tym, że musisz zawalczyć o uwagę potencjalnego klienta i dlatego też nie pozwól sobie na złą optymalizację Twojej strony. Szczególnie będzie tutaj odgrywała dużą rolę jej przejrzystość i to jak szybko dany użytkownik znajdzie tam to, czego szuka.

Jeśli nie czujesz się na siłach, aby samodzielnie prowadzić tego typu kampanie, to warto jest zwrócić się z tym do specjalistów, którzy znają się na tego typu sprawach i będą w stanie Ci we wszystkim pomóc. To zdecydowanie może zwiększyć skuteczność takich działań. 

 

Kategorie: Adwords,