/*! This file is auto-generated */
  • SEO

    W jaki sposób należy przygotować stronę do audytu cz.1?

    Odpowiednia optymalizacja pod kątem SEO może dać Twojej stronie niemałą liczę użytkowników, którzy z pewnością będą trafiać na nią bardzo często po wpisywaniu odpowiednich fraz w wyszukiwarkę.  Warto więc zlecić profesjonalny audyt strony, który wykonuje specjalista w tej dziedzinie i będzie mógł na podstawie wszystkich danych określić kolejne działania mające
  • SEO

    E-commerce – jak zacząć pozycjonowanie?

    Zgodzisz się z nami zapewne, że na temat pozycjonowania sklepów internetowych powstało naprawdę wiele artykułów. Jednakże nie da się zaprzeczyć, że świadomość ludzi prowadzących tego typu sklepy niestety wciąż jest na bardzo niskim poziomie. Postanowiliśmy opisać nieco cały proces i pokazać jak zaczynać pozycjonować takie sklepy, jak również na co konkretnie warto zwracać
  • Adwords

    Jak stworzyć dobrą reklamę w Google Adwords?

    Reklamy w systemie AdWords od Google są bardzo mocno popularne i wybiera je zdecydowana większość firm, które chcą zwiększyć popularność Twojej marki. Postanowiliśmy więc zebrać kilka najważniejszych reguł, dzięki którym będziesz w stanie dokonać uruchomienia jak najbardziej efektywnej kampanii w AdWords.Określ swoje cele To bardzo ważne, aby dokładnie wiedzieć, czemu dana kampania
  • Adwords

    Zaczynaj od AdWords, a potem skupiaj się na SEO część.2

    W poprzedniej części artykułu powiedzieliśmy sobie dlaczego warto jest zaczynać od AdWords w procesie pozycjonowania oraz jak analizować, które słowa kluczowe sprawdzą się w danym biznesie. Dzisiaj kontynuujemy ten temat, bowiem zależy nam na tym, aby każdy wiedział jak się za to wszystko zabrać i dlaczego powinno się preferować tego typu podejście w przypadku zaczynania procesu pozycjonowania.Weryfikacja