• Fanpage

    Fanpage, który przyciąga odbiorców. Cz.1v

    Prowadzenie fanpage na Facebooku nie może ograniczać się do założenia profilu w serwisie i publikowania treści przyciągających odbiorców. Bez dobrze przemyślanej strategii, analizy grupy docelowej, umiejętności komunikacji z odbiorcami oraz dostosowania profilu do potrzeb użytkowników, nie można liczyć na większy sukces fanpage. Co możemy, zatem zrobić, aby liczba  polubień naszego profilu na Facebooku stale rosła? Oto kilka niezawodnych rad. Nie łap dziesięciu
  • Pozycjonowanie

    Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. Cz.2 Kilka sposobów pozyskiwania ruchu na stronę.

    Poza zleceniem pozycjonowania profesjonalnej firmie sami również możemy wiele zdziałać. Musimy mieć świadomość, że w pozycjonowaniu liczą się przede wszystkim linki zwrotne do naszej strony. Należy jednak zadbać o to, aby były to linki wartościowe np. prowadzące do ciekawych artykułów na blogu. W jaki sposób zwiększyć ruch na swojej stronie? Prowadzenie bloga Nie ma chyba bardziej skutecznego, a co ważne bezpłatnego narzędzia do promocji firmy. Na blogu możemy stać
  • Fanpage

    Z fanem za pan brat, czyli o dobrej komunikacji na firmowym fanpage.

    Istotą Facebooka jest możliwość dwustronnej komunikacji. Warto ją wykorzystać również prowadząc bardziej oficjalne firmowe fanpage. Komunikacja z klientem to przecież szansa na poznanie jego opinii na temat produktów czy usług, ukrytych potrzeb, pytań i wątpliwości. Ważna rola informacji zwrotnej Obustronna komunikacja sprawia, że nasz fanpage tętni życiem, a zarazem rozwija się. Będąc administratorami firmowych stron powinniśmy zadbać, aby żadne zapytanie czy komentarz
  • SEM

    Optymalizacja wizytówki w Google Moja Firma.

    Wizytówka w Google Moja Firma pozwoli odnaleźć informacje na temat działalności, którą prowadzimy większej liczbie potencjalnych klientów. Samo założenie wizytówki nie sprawia żadnych trudności. Uzupełniamy po prostu krok po kroku wybrane pola formularza. Czy istnieją jednak sposoby, które umożliwią zajęcie wyższej pozycji wizytówki w wynikach wyszukiwania? Okazuje się, że tak. Uwaga na zbyt dużą liczbę wizytówek! Logując się do swojego konta w serwisie uzyskujemy
  • SEO

    Problemy w Google AdWords – opis najczęstszych komplikacji

    Nie ważne, czy decydujesz się na prowadzenie samodzielnej kampanii reklamowej, czy też oddajesz to do zrobienia specjalistom, to zawsze pojawiają się jakieś pytania lub wątpliwości odnośnie tego typu reklamy. Postanowiliśmy zebrać kilka z nich i je szerzej omówić, abyś miał pełną świadomość tego, co ewentualnie może się wydarzyć i dlaczego tak właśnie się dzieje.Dlaczego

  • Adwords

    Remarketing w kampaniach produktowych – Google Zakupy

    Nie da się zaprzeczyć, że Google stale poszerza zakres usług wokół swojej sieci reklamowej AdWords. Na bieżąco stara się wzbogacać je o nowe możliwości, dzięki którym z pewnością jeszcze więcej zyskają klienci, którzy będą mogli notować wyższe konwersje. Bardzo interesującą nowością w zeszłym roku była usługa remarketingu, która pozwalała

  • SEO

    Local SEO: jak docierać do klientów prowadząc biznes lokalny

    Nie każdy prowadzi działalność, która jest ukierunkowana na cały kraj czy świat. Niektórzy chcą po prostu dowiedzieć się w jaki sposób mają prowadzić swoje działania SEO, aby wypromować biznes lokalny. O co w tym wszystkim chodzi? Otóż jeśli np. zepsuje Ci się karta graficzna w komputerze, mieszkasz w Krakowie i po wpisaniu w wyszukiwarkę hasła „karta graficzna kraków”

  • Adwords

    Adwords w pigułce, część 1

    Reklamowanie się w AdWords z roku na rok zyskuje coraz większą popularność, bo zwyczajnie działa i ludzie chcą promować biznesy właśnie przy pomocy tego narzędzia. Niemniej jednak, warto powiedzieć, że najpierw wszystko musi zostać odpowiednio skonfigurowane, ponieważ w przeciwnym wypadku niestety można zapomnieć o odpowiednio wysokiej efektywności prowadzonych działań. Zebraliśmy kilka najważniejszych

  • SEO

    W jaki sposób monitorować pozycję w Google?

    Zleciłeś pozycjonowanie profesjonalnej agencji SEO, ale od czasu do czasu chciałbyś sprawdzić, czy rzeczywiście podejmuje ona jakieś działania w celu zwiększenia widoczności Twojej witryny w wynikach wyszukiwania?Firmowy informatyk i pozycjonowanie Z racji kolejnych oszczędności w firmie, zamiast zlecać pozycjonowanie serwisu profesjonalnej agencji odbywa się ono przez firmowego informatyka, który zazwyczaj ma o tym nikłe

  • Adwords

    Adwords w pigułce, część 2

    W poprzednim artykule rozpoczęliśmy rozważania na temat systemu AdWords oraz tego na ile użyteczny jest dla firm, które chcą zdobywać kolejnych klientów. Dzisiaj kontynuujemy ten temat i dalej będziemy przybliżać Ci to świetne narzędzie reklamowe, które odpowiednio wykorzystane zdecydowanie pomoże Ci zwiększyć liczbę klientów w Twojej działalności.Docieranie do grupy docelowej Reklamy