• Adwords

    Zaczynaj od AdWords, a potem skupiaj się na SEO część.1

    Zapewne domyślasz się, że sukces w pozycjonowaniu zależy w dużej mierze od doboru odpowiednich słów kluczowych. Należy odpowiednio wcześniej wykonać wszelkie analizy konkurencji, jak również własnej marki, aby dopasować konkretne słowa, na które potem będziesz chciał pozycjonować Twoją stronę, blog, czy sklep internetowy. Jeśli nie zweryfikujesz, które frazy są najbardziej
  • Adwords

    Reklama w Google – od czego zacząć?

    Reklama w wyszukiwarce Google daje naprawdę świetne efekty i możliwości, które jednak należy umieć wykorzystywać. W przeciwnym razie możesz narazić się jedynie na nałożenie tzw. filtra na stronę, który będzie skutecznie obniżał jej pozycje w wyszukiwarkach na podane frazy. W tym artykule pokazujemy od czego powinieneś zacząć, o ile zależy Ci na skutecznej i efektywnej reklamie w Google.Optymalizacja
  • SEO

    Dlaczego warto stosować pozycjonowanie szerokie?

    Nie da się zaprzeczyć, że na przestrzeni ostatnich lat SEO, jak również sam pojęcie pozycjonowania zmieniło się bardzo mocno. Wykształciło się mnóstwo interesujących technik, nie brakuje konkurencji na wiele fraz, jak również Google stale wprowadza zmiany do swoich algorytmów, co także powoduje wiele trudności.Warto zauważyć, że zmieniło się także samo podejście wielu
  • SEO

    Rozliczenie z agencją SEO – abonament

    Jeszcze nie tak dawno temu z agencjami SEO klienci rozliczali się „za efekt” i był to ogólny model, który dość dobrze się przyjął. Obecnie można spotkać się głównie z pozycjonowaniem ryczałtowym -abonamentowym lub pół ryczałtowym. Jednakże tutaj pojawia się problem, ponieważ klienci, którzy zostali przyzwyczajeni do wcześniejszego modelu rozliczeniowego nie są
  • SEO

    W jaki sposób należy przygotować stronę do audytu cz.2?

    W poprzednim artykule rozpoczęliśmy sobie temat tego, w jaki sposób należy przygotować stronę do audytu przez specjalistę od SEO. Omówiliśmy proces podłączenia konta Google Analytics pod stronę oraz w jaki sposób następne można z panelu udostępnić wszystkie dane innemu użytkownikowi. W dzisiejszym artykule kontynuujemy ten temat i zajmiemy się podłączeniem oraz konfiguracją panelu Google
  • SEO

    W jaki sposób należy przygotować stronę do audytu cz.1?

    Odpowiednia optymalizacja pod kątem SEO może dać Twojej stronie niemałą liczę użytkowników, którzy z pewnością będą trafiać na nią bardzo często po wpisywaniu odpowiednich fraz w wyszukiwarkę.  Warto więc zlecić profesjonalny audyt strony, który wykonuje specjalista w tej dziedzinie i będzie mógł na podstawie wszystkich danych określić kolejne działania mające
  • SEO

    E-commerce – jak zacząć pozycjonowanie?

    Zgodzisz się z nami zapewne, że na temat pozycjonowania sklepów internetowych powstało naprawdę wiele artykułów. Jednakże nie da się zaprzeczyć, że świadomość ludzi prowadzących tego typu sklepy niestety wciąż jest na bardzo niskim poziomie. Postanowiliśmy opisać nieco cały proces i pokazać jak zaczynać pozycjonować takie sklepy, jak również na co konkretnie warto zwracać
  • Adwords

    Jak stworzyć dobrą reklamę w Google Adwords?

    Reklamy w systemie AdWords od Google są bardzo mocno popularne i wybiera je zdecydowana większość firm, które chcą zwiększyć popularność Twojej marki. Postanowiliśmy więc zebrać kilka najważniejszych reguł, dzięki którym będziesz w stanie dokonać uruchomienia jak najbardziej efektywnej kampanii w AdWords.Określ swoje cele To bardzo ważne, aby dokładnie wiedzieć, czemu dana kampania
  • Adwords

    Zaczynaj od AdWords, a potem skupiaj się na SEO część.2

    W poprzedniej części artykułu powiedzieliśmy sobie dlaczego warto jest zaczynać od AdWords w procesie pozycjonowania oraz jak analizować, które słowa kluczowe sprawdzą się w danym biznesie. Dzisiaj kontynuujemy ten temat, bowiem zależy nam na tym, aby każdy wiedział jak się za to wszystko zabrać i dlaczego powinno się preferować tego typu podejście w przypadku zaczynania procesu pozycjonowania.Weryfikacja