Reklama w Google – od czego zacząć?

Reklama w wyszukiwarce Google daje naprawdę świetne efekty i możliwości, które jednak należy umieć wykorzystywać. W przeciwnym razie możesz narazić się jedynie na nałożenie tzw. filtra na stronę, który będzie skutecznie obniżał jej pozycje w wyszukiwarkach na podane frazy. W tym artykule pokazujemy od czego powinieneś zacząć, o ile zależy Ci na skutecznej i efektywnej reklamie w Google.

Optymalizacja strony internetowej

Tak naprawdę bez podjęcia tego kroku nie ma sensu podejmowania żadnych dodatkowych działań. Twoja strona musi być poprawnie zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarki Google, bowiem właśnie to zagwarantuje Ci jak najlepszą skuteczność. Jednakże nie chodzi tutaj wyłącznie o optymalizację „pod spodem”, ale również tego, co użytkownik widzi po odwiedzeniu Twojej witryny. W żadnym wypadku je układ nie powinien być skomplikowany oraz musi oferować szybkie znalezienie wybranych informacji.

Reklama w AdWords

Jest to zdecydowanie jeden z najlepszych sposobów na pozyskiwanie nowych klientów i szybkie zwiększenie popularności witryny. Nie ważne tak naprawdę czy działasz w tym wypadku w branży usługowej, czy może oferujesz jakieś konkretne produkty. AdWords to nic innego jak linki sponsorowane, które wyświetlają się na górze wyników wyszukiwania i są widziane przez klientów w pierwszej kolejności. Dzięki temu nie zastanawiają się oni bardzo, ale od razu przechodzą na Twoją stronę, o ile oczywiście jest zgodna z tym, co faktycznie szukają.

Koniecznie musisz zapoznać się z zasadami umieszczania reklam w AdWords, ponieważ jeśli nie spełnisz warunków, to jedynie zmarnujesz pieniądze lub po prostu Twoja reklama nie zostanie zaakceptowana. W skrajnych przypadkach jest nawet blokowane konto reklamowe. Wbrew pozorom zasady nie są specjalnie skomplikowane i każdy będzie w stanie sobie podstawy opanować.

Jeśli nie czujesz się na siłach, aby samodzielnie zorganizować profesjonalną kampanię za pomocą Goolge AdWords, to zdecydowanie lepiej będzie to po prostu zlecić specjaliście, który dobierze odpowiednie słowa kluczowe i sprawi, że reklama przyniesie Ci jak największe korzyści. 

Kategorie: Adwords,