SEO

Dlaczego warto stosować pozycjonowanie szerokie?

Nie da się zaprzeczyć, że na przestrzeni ostatnich lat SEO, jak również sam pojęcie pozycjonowania zmieniło się bardzo mocno. Wykształciło się mnóstwo interesujących technik, nie brakuje konkurencji na wiele fraz, jak również Google stale wprowadza zmiany do swoich algorytmów...

E-commerce – jak zacząć pozycjonowanie?

Zgodzisz się z nami zapewne, że na temat pozycjonowania sklepów internetowych powstało naprawdę wiele artykułów. Jednakże nie da się zaprzeczyć, że świadomość ludzi prowadzących tego typu sklepy niestety wciąż jest na bardzo niskim poziomie. Postanowiliśmy opisać nieco cały...

W jaki sposób należy przygotować stronę do audytu cz.1?

Odpowiednia optymalizacja pod kątem SEO może dać Twojej stronie niemałą liczę użytkowników, którzy z pewnością będą trafiać na nią bardzo często po wpisywaniu odpowiednich fraz w wyszukiwarkę.  Warto więc zlecić profesjonalny audyt strony, który wykonuje specjalista w...

W jaki sposób należy przygotować stronę do audytu cz.2?

W poprzednim artykule rozpoczęliśmy sobie temat tego, w jaki sposób należy przygotować stronę do audytu przez specjalistę od SEO. Omówiliśmy proces podłączenia konta Google Analytics pod stronę oraz w jaki sposób następne można z panelu udostępnić wszystkie dane innemu...

Rozliczenie z agencją SEO – abonament

Jeszcze nie tak dawno temu z agencjami SEO klienci rozliczali się „za efekt” i był to ogólny model, który dość dobrze się przyjął. Obecnie można spotkać się głównie z pozycjonowaniem ryczałtowym -abonamentowym lub pół ryczałtowym. Jednakże tutaj pojawia się...

W jaki sposób monitorować pozycję w Google?

Zleciłeś pozycjonowanie profesjonalnej agencji SEO, ale od czasu do czasu chciałbyś sprawdzić, czy rzeczywiście podejmuje ona jakieś działania w celu zwiększenia widoczności Twojej witryny w wynikach wyszukiwania? Firmowy informatyk i pozycjonowanie Z racji kolejnych...

Local SEO: jak docierać do klientów prowadząc biznes lokalny

Nie każdy prowadzi działalność, która jest ukierunkowana na cały kraj czy świat. Niektórzy chcą po prostu dowiedzieć się w jaki sposób mają prowadzić swoje działania SEO, aby wypromować biznes lokalny. O co w tym wszystkim chodzi? Otóż jeśli np. zepsuje Ci się karta...

Problemy w Google AdWords – opis najczęstszych komplikacji

Nie ważne, czy decydujesz się na prowadzenie samodzielnej kampanii reklamowej, czy też oddajesz to do zrobienia specjalistom, to zawsze pojawiają się jakieś pytania lub wątpliwości odnośnie tego typu reklamy. Postanowiliśmy zebrać kilka z nich i je szerzej omówić, abyś miał...