Adwords

Adwords w pigułce, część 2

W poprzednim artykule rozpoczęliśmy rozważania na temat systemu AdWords oraz tego na ile użyteczny jest dla firm, które chcą zdobywać kolejnych klientów. Dzisiaj kontynuujemy ten temat i dalej będziemy przybliżać Ci to świetne narzędzie reklamowe, które odpowiednio wykorzystane zdecydowanie pomoże Ci zwiększyć liczbę klientów w Twojej działalności.

Docieranie do grupy docelowej

Reklamy w AdWords umożliwiają bardzo precyzyjne zaprojektowanie reklamy i tym samym dotarcie do swojej grupy docelowej, a właśnie na tym Ci najbardziej zależy. Dzięki temu reklamy są zgodne z oczekiwaniami potencjalnych klientów, gdyż trafiają oni na to, czego poszukują w danym momencie. Tak więc, kierujesz swój komunikat nie tylko do przypadkowych osób, ale przede wszystkim takich, które są potencjalnie zainteresowane produktem lub usługą, którą oferujesz.

Redagowanie treści reklamy – wiele możliwości

Wydawać by się mogło, że mała ilość tekstu, którą można umieścić w naszej reklamie nie jest wystarczająca do tego, aby skutecznie zachęcać klientów. Tymczasem dobrze przygotowana reklama jak najbardziej powinna zachęcać ludzi przede wszystkim do kliknięcia w link. Kiedy już to zrobią, to wtedy wiele będzie zależało od Twojej strony docelowej, na ile będziesz ich potrafił zatrzymać i zachęcić do kupna produktu, czy zasubskrybowania newslettera.

Dynamiczne zmiany w kampanii reklamowej

Jest to jedna z największych zalet, bowiem w każdej chwili można do kampanii wprowadzić odpowiednie zmiany i tym samym dedykować je konkretnym akcjom, czy wydarzeniom. Skuteczność jest tym bardziej większa i może przyczynić się do podskoczenia wskaźników konwersji na stronie.

Pomiary wyników reklamy

Masz tutaj pełną kontrolę nad tym co działa, a co należy poprawić lub całkowicie zmienić. Dzięki temu po pewnym czasie jesteś w stanie na tyle optymalizować dane kampanie, że koszty kliknięcia się zmniejszają, a Ty masz coraz więcej klientów. Oczywiście do tego wszystkiego można dojść wyłącznie poprzez obserwację i dokładne analizy. 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *